What are you looking for?
  • /
  • Acasă
  • /
  • Curs de Teatru și Dezvoltare personală (3 – 12 ani)
09/21/2016
1459 Views

Curs de Teatru și Dezvoltare personală (3 – 12 ani)

14445606_1507425542608306_1855732941_n

Cursul se adresează tuturor copiilor cu sau fără talent artistic. Vom exersa împreună tehnici de comunicare și socializare. Vom juca și ne vom juca într-un mod creativ, dezvoltându-ne imaginația, încrederea în propriile calități și capacitatea de adaptare la situații noi. Vom afla unele secrete pentru dezvoltarea memoriei și vom exersa autocontrolul

Traineri:

Actorul Paul Diaconescu 

Psiholog Logoped Mihaela Tone

Când:

Începând cu 1 octombrie (miercuri ora 18:30 sau joi ora 19:00)

Durata: 

1 ora și jumatate, o dată pe săptămână

Grup de 8-15 copii (pe categorii de vârstă)

Organizare:

Modulul I – Inițiere – 15 întâlniri (1 octombrie – 1 februarie)

Modulul II – Progresiv- 15 întâlniri (8 februarie – 1 iunie)

Unde:

Mayaricii Theatre, str. Stoica Ludescu, nr 59C, sector 1, Bucuresti

Înscriere până la data de: 30 septembrie

Care sunt beneficiile cursului?

Teatrul – ca joc, reușește să dezvolte numeroase tipuri de inteligență, precum inteligența verbal-auditivă, inteligența kinestezică și chiar inteligența intrapersonală și interpersonală. 

Se pornește de la joc. Jocul este un mod ,,la îndemâna” de a experimenta, implicit de a dezvolta capacitățile locomotorii, de posturăatitudinea. Prin joc, îi oferim copilului „scena” proprie pentru experimentare și învățare. Experimentare înseamnă implicare pe cele trei niveluri: intelectual, fizic și intuitiv.

Prin jocul coordonat și exercițiile specific actoricești, urmărim în plan psihologic:

• dezvoltarea capacităților de comunicare și exprimare orală, de cooperare și socializare 

• cultivarea încrederii in sine și a exprimării în public

• dezvoltarea inteligenței emoționale

• stimularea spontaneității, a imaginației și a creativității

• exerciții de memorare

• exersarea atitudinii și a posturii

• conștientizarea propriilor acțiuni și asumarea responsabilității

• autocontrol

• învingerea timidității

• îmbunătățirea dicției, exerciții logopedice

La finalul fiecărui modul, părinții primesc feedback individual despre evoluția propriului copil și sunt invitați să asiste și să participe la exerciții demonstrative.

Vă așteptăm cu drag!

f

 

Cine suntem noi?

10600624_10154039458706726_8102582505505295061_n

Paul Diaconescu – Actor

 

Parcurs profesional

În Școala nr. 4 din Pucioasa, fosta directoare, Doamna Anca Tirca, a introdus pentru prima oara în România proiectul „Gap”, proiect prin care tineri din țările vorbitoare de engleză veneau în România în pauza dintre liceu și facultate cu scopul de a ajuta copiii de aici să învețe limba engleză. Atunci eram în clasa a doua și literalmente am fost cu toții nevoiți să comunicăm cu „noii profesori” prin limbajul trupului. Așa am ajuns la niște simple jocuri de actorie, care la rândul lor au evoluat înspre o scenetă, două, trei etc. 

În clasa a patra s-a format trupa de teatru în limba engleza „Altfel”. Am mers la diferite festivaluri de teatru și am trăit pentru prima oara acele emoții unice, ale spectacolului, ceea ce pe unii ne-a marcat definitiv, introducând în noi „microbul” teatrului. Apoi au început încurajările și susținerile din partea profesorilor și a parinților. În clasa a noua am decis că voi face tot ce cred de cuviință pentru a deveni actor. 

Am plecat din Pucioasa, la facultate imediat dupa liceu, la o vârsta fragedă și e normal ca locurile și oamenii noi să mă fi modificat. Dar maturizarea mea s-a datorat facultății deosebite pe care am absolvit-o. Când am pășit în UNATC am pășit int-o lume nouă și totul în jurul meu a început să prindă cu adevarat sens.

 Despre proiecte

Am debutat în filmul românesc la vârsta de 19 ani, în comedia romantică „Bună! Ce faci?” (2010) de Alexandru Maftei, un film premiat și apreciat, deosebit de fin și cu un umor de cea mai bună calitate. Atunci m-am inițiat în actoria de film și foarte curând am devenit pasionat de industrie.

În Universitate am studiat roluri din dramaturgia clasică, dintre cele mai variate și mai solicitante. Cel mai mult m-am apropiat ca psihologie de personajele rusești, iar ca expresie de cele shakespeare-iene.  Am absolvit facultatea prin rolul Profesorului Higgins, din Pygmalion de G.B.Shaw, pe care l-am jucat la Nottara. Ulterior, am urmat masteratul de teatru din cadrul aceluiasi UNATC, la clasa Prof. Gelu Colceag.

Am filmat alături de Doamna Stela Popescu în lungmetrajul Almei Sârbu, „Mamaia” (2013). Tot în 2013 am facut parte din echipa serialului „Ingeri Pierduți” care s-a difuzat zilnic pe Acasa TV. Rolul lui Tudor a fost cel care a atras atenția asupra mea, datorita sectorului larg de public. 

După experiența unui serial de televiziune, am demarat doua proiecte de teatru independent. Spectacolul „Crystal”, regia Ștefana Samfira, cu Razvan KREM Alexe, Danni Ionescu și Madalina Anea, (2014) și Piesa „Tu ești eu”, în care am jucat alături de Madalina Anea, regia Ștefana Samfira,(2014). 

În 2015-2016 am trăit experiența vieții actoricești din Londra, filmând inclusiv în documentarul “Brexit – the movie”.

Experiența de profesor

Dintotdeauna am cochetat cu rolul de profesor. 

Susțin cursuri de teatru la școli și grădinițe private în București, Corbeanca și Snagov.

Din 2014alături de Psiholog Mihaela Tonecoordonez activități independente de Teatru și Dezvoltare personală pentru copii și adulți. 

14183770_1484584748225719_729106764647826009_n

Mihaela Tone – Psiholog

Detalii și parcurs profesional

Îmi place să cred ca profesia m-a ales pe mine. E un fel de a spune. Adevarul este că iubesc ceea ce fac și mă orientez către ceea iubesc, către îndeplinirea scopurilor care contează cu adevărat.

Am urmat Facultatea de Psihologie și Facultatea de Asistență Socială la Universitatea din București, apoi alți câțiva ani de pregătire și dezvoltare personala postuniversitară.

Iubesc să lucrez cu copiii și întotdeauna am fost inconjurată de aceștia, atât în viața personală, dar mai ales în cea profesională. În prezent îmi desfășor activitatea în sfera dezvoltării emoționale a copilului, a consilierii psihologice centrată pe familie, adult și copil și a logopediei.

Pregătire academică

• Master în Terapia logopedică în procesele de comunicare și limbaj, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București (2 ani)

• 2003 – 2007 Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea București, specializarea Psihologie (4 ani)

• 1999 – 2003 Facultatea de Sociologie și Asistența Socială, Universitatea din București, specializarea Asistență socială a familiei și copilului (4 ani)

Școala Postliceală de Educatori pentru copii cu nevoi speciale, Pro Humanitas (2 ani)

• Studii postuniversitare în cadrul SPER, formare în Evaluarea și consilierea psihologică experiențială centrată pe adult, copil, cuplu și familie (3 ani)

• Studii postuniversitare în Logoterapie  Universitatea de Vest din Timisoara (1 an)

Proiecte în desfășurare

• Practică privată în Cabinet Individual – Consiliere psihologică – adult, familie, cuplu, adolescent și copil, Dezvoltare personală individuala și de grup, Logopedie

• Proiecte independente de Teatru și Dezvoltare personală pentru adulți și copii, desfășurate inclusiv în școli și gradinițe private – co-trainer actorul Paul Diaconescu.

Mai multe detalii privind activitățile desfășurate și proiectele mele, le puteți găsi pe blog-ul personal: http://psihologmihaelatone.ro/.

14370233_1377377495606513_2011581768501071412_n

14390986_1377377592273170_2373381744444288487_n



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *