What are you looking for?
Curs de teatru si dezvoltare personala pentru copii (4 – 8 ani)
10/06/2014
2031 Views

Curs de teatru si dezvoltare personala pentru copii (4 – 8 ani)

Cursul se adreseaza tuturor copiilor cu sau fara talent artistic. Vom exersa impreuna tehnici de comunicare si socializare. Vom juca si ne vom juca intr-un mod creativ, dezvoltandu-ne imaginatia, increderea in propriile calitati si capacitatea de adaptare la situatii noi. Vom afla unele secrete pentru dezvoltarea memoriei si concentrarea atentiei. Activitatile specifice vor stimula creativitatea, spontaneitatea si vom cultiva autocontrolul. Rezultatele vor putea fi remarcate atat in viata de zi cu zi cat si in scenetele si piesele de teatru pregatite pentru parinti.

Traineri:

actorul Paul Diaconescu 

psiholog Mihaela Tone

Care sunt beneficiile cursului

Teatrul – ca joc, reuseste sa dezvolte numeroase tipuri de inteligenta precum inteligenta verbala-auditiva, inteligenta kinestezica si chiar inteligenta intra si interpersonala. Se porneste de la joc. Jocul este un mod ,,la indemana” de a experimenta, implicit de a dezvolta capacitatile locomotorii, postura, atitudinea. Prin joc, ii oferim copilului „scena” proprie pentru experimentare si invatare. Experimentare inseamna implicare pe cele trei niveluri: intelectual, fizic si intuitiv.

Prin jocul coordonat si exercitiile specific actoricesti, urmarim in plan psihologic:

• dezvoltarea capacitatilor de comunicare si exprimare orala

• cultivarea increderii in sine si a exprimarii in public

• dezvoltarea inteligentei emotionale

• stimularea spontaneitatii, a imaginatiei si a creativitatii

• exercitii de memorare

• exersarea atitudinii si a posturii

constientizarea propriilor actiuni si asumarea responsabilitatii

autocontrol

• invingerea timiditatii

• imbunatatirea dictiei, exercitii logopedice

La finalul cursului, fiecare copil primeste un profil psihologic in baza activitatilor desfasurate impreuna.

Program:

Modulul I – Initiere

La acest modul copiii pot participa indiferent daca au urmat sau nu cursuri de teatru sau dezvoltare personala. Modulul urmareste dezvoltarea unor capacitati generale aplicabile in oricare alt domeniu de activitate.

Modulul II – Implicare si perfectionare

Exercitiile practicate in modulul anterior vor constitui baza pentru insusirea unor tehnici de invatare si memorare, relationare si depasirea unor dificultati din cotidian.

Modulul III – Reprezentatie, spectacol, punere in scena

Rezultatele celor doua module anterioare vor putea fi remarcate de parinti in sceneta la care vor lua parte.

Organizare:

Modul I – 6 intalniri, o data pe saptamana

Miercuri, ora 19 – 20,30 (14 ian, 21 ian, 28 ian, 04 feb, 11 feb, 18 feb)

Durata – o ora si jumatate

Grup de 10 – 12 copii

Cost – 50 lei/intalnire; 280 lei/modul

Inscriere si detalii la tel 0722.12.56.21 si mihaela_tone@yahoo.com

 

Cateva informatii pentru a ne cunoaste mai bine

paul

Paul Diaconescu

Parcurs profesional In Scoala nr. 4 din Pucioasa, fosta directoare, Doamna Anca Tirca a introdus pentru prima oara in Romania proiectul ,,Gap”, proiect prin care tineri din tarile vorbitoare de engleza veneau in Romania in pauza dintre liceu si facultate cu scopul de a ajuta copiii de aici sa invete limba engleza. Atunci eram in clasa a doua si literalmente am fost cu totii nevoiti sa comunicam cu ,,noii profesori” prin limbajul trupului. Asa am ajuns la niste simple jocuri de actorie, care la randul lor au evoluat inspre o sceneta, doua, trei etc. In clasa a patra s-a format trupa de teatru in limba engleza ,,Altfel”. Am mers la diferite festivaluri de teatru si am trait pentru prima oara acele emotii unice, ale spectacolului, ceea ce pe unii ne-a marcat definitiv, introducand in noi ,,microbul” teatrului. Apoi au inceput incurajarile si sustinerile din partea profesorilor si a parintilor. In clasa a noua am decis ca voi face tot ce cred de cuviinta pentru a deveni actor. Am plecat din Pucioasa, la facultate imediat dupa liceu, la o varsta frageda si e normal ca locurile si oamenii noi sa ma fi modificat. Dar maturizarea mea s-a datorat facultatii deosebite pe care am absolvit-o. Cand am pasit in UNATC am pasit int-o lume noua si totul in jurul meu a inceput sa prinda cu adevarat sens.

Despre proiecte Am debutat in filmul romanesc la vartsa de 19 ani, in comedia romantica ,,Buna! Ce faci?” (2010) de Alexandru Maftei, un film premiat si apreciat, deosebit de fin si cu un umor de cea mai buna calitate. Atunci m-am initiat in actoria de film si foarte curand am devenit pasionat de industrie. In Universitate am studiat roluri din dramaturgia clasica, dintre cele mai variate si mai solicitante. Cel mai mult m-am apropiat ca psihologie de personajele rusesti, iar ca expresie de cele shakespeare-iene. Am absolvit facultatea prin rolul Profesorului Higgins, din Pygmalion de G.B.Shaw, pe care l-am jucat la Nottara. Ulterior am urmat masteratul de teatru din cadrul aceluiasi UNATC, la clasa Prof. Gelu Colceag. Am filmat alaturi de Doamna Stela Popescu in lungmetrajul Almei Sarbu, ,,Mamaia.”(2013) Anul trecut (2013) am facut parte din echipa serialului ,,Ingeri Pierduti” care s-a difuzat zilnic pe Acasa TV. Rolul lui Tudor a fost cel care a atras atentia asupra mea, datorita sectorului larg de public.

Proiecte in desfasurare Dupa experienta unui serial de televiziune, am demarat doua proiecte de teatru independent. Spectacolul ,,Crystal’’, regia Stefana Samfira, cu Razvan KREM Alexe, Danni Ionescu si Madalina Anea, a avut premiera in primavara (2014), Piesa ,,Tu esti eu” in care joc alaturi de Madalina Anea, regia Stefana Samfira, poate fi vazuta la teatrul-cafe de pe Lipscani, Godot.

Experienta de profesor

Dintotdeauna am cochetat cu rolul de profesor. Sustin cursuri de teatru la scoli private in Bucuresti, iar in vara aceasta am coordonat prima tabara de Teatru si dezvoltare personala pentru copii la Centrul Artes.

 

mihaela

Mihaela Tone

Parcurs profesional

Am urmat Facultatea de Psihologie si Facultatea de Asistenta Sociala la Universitatea din Bucuresti, apoi alti cativa ani de pregatire si dezvoltare personala postuniversitara. Iubesc sa lucrez cu copiii si intotdeauna am fost inconjurata de acestia, atat in viata personala, dar mai ales in cea profesionala. In prezent imi desfasor activitatea in sfera dezvoltarii emotionale a copilului, a consilierii psihologice centrata pe familie, adult si copil si a logopediei.

Pregatire academica:

• Master in Terapia logopedica in procesele de comunicare si limbaj, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti (2 ani)

• 2003 – 2007 Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti, specializarea Psihologie (4 ani)

• 1999 – 2003 Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea din Bucuresti, specializarea Asistenta sociala a familiei si copilului (4 ani)

• Scoala Postliceala de Educatori pentru copii cu nevoi speciale, Pro Humanitas (2 ani)

Formare profesionala:

• Studii postuniversitare în cadrul SPER, formare în Evaluarea si consilierea psihologica experientială centrată pe adult, copil, cuplu si familie (3 ani)

• Studii postuniversitare in Logoterapie pentru copii si adulti cu implant cohlear, la Universitatea de Vest din Timisoara (1 an)

Proiecte in desfasurare

• Practica privata in Cabinet Individual – Consiliere psihologica, Dezvoltare personala individuala si de grup, Logopedie

• Parteneriat cu Centrul de Dezvoltare a Personalitatii Artes, din Paradisul Verde, Corbeanca – Consiliere psihologica, Workshop-uri pentru parinti, Grupuri si Tabere de dezvoltare a inteligentei emotionale pentru copii, Logopedie

• Clinica Orto-Clinic – Consiliere psihologica si Logopedie

• Colaborare cu Scoala Europeana – Logopedie

• Gradinita Watoto – Logopedie